Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестігінің мақсаты
1.Оқушылардың қазақ тілін білуге қызығушылықтарын арттыра отырып, олардың ауызекі және жазба тілдерінің дамуына жағдай жасау;
2.Қазақ халқының салт-дәстүрлерін, мәдениетін, тарихын, даму кезендерін білетін,Отанын шексіз сүйетін, бәсекеге қабілетті елдің адал азаматы болатын, оның дамуына үлес қосатын отансүйгіш тұлға тәрбиелеу;
3.Әлеуметтік және жеке мәдени құндылықтарды қалыптастыру;
4.Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
5. ҚР-ның «Білім туралы», «Тіл туралы» заңдарына, мемлекеттік стандарт талбына сәйкес білім беруде оқушыларға қазақ тілінің грамматикасын толық меңгертіп, сөздік қорларын байыта отырып, шығармашылықпен жұмыс жасай білуге, ізденімпаздыққа баулу;
6. Түлектерді мәдени-ресми қатынасқа дайындау;
7. Әр ұстаздың өз еңбегінде белгілі бір нәтижелерге жетуіне тырысуы;
Әдістемелік бірлестіктің міндеттері
- Ұстаздар ұжымының әдістемелік бірлестіктің мақсатын, негізгі бағыты мен міндеттерін айқындай отырып жұмыс істеуі
- ҚР Білім туралы заңын жүзеге асыру
- ҚР білім беру стандартына сәйкес білім беру
- Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін ашу үшін жағдай жасау
- Әр тоқсанға, жартыжылдыққа жоспарланған бірлестік отырыстарында қорытынды жасап отыру
- Әр сабақтың түрлерінің құрылымын, қойылатын дидиктикалық талаптарды және оның дамытушылық мәнін талқылып отыру
- Ұстаздардың өзіндік ізденісіне, теориялық методикалық тұрғыдан жетілуіне басты назар аудару
- Жас мұғалімдердің болашақ мамандығына қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық белсенділіктерін көтеруге, білімдерін тереңдетуге жағдай жасау
- Мектептегі және Қалалық білім беру бөлімінің әдіскерлерімен тығыз байланыста жұмыс істеу
10. Әдіскерлік қорды молайтып отыру
Әдістемелік бірлестіктің негізгі жұмыс түрлері
-оқу-тәрбие әдістемесінің проблемалары бойынша педагогикалық тәжірибелер жүргізіп, оның нәтижесін оқу үрдісіне енгізу
- оқу-әдістемелік мәселелер бойынша дөңгелек үстелдер, семинарлар, шығармашылық есептер т.б
- оқу-тәрбие әдістемесінің мәселелері бойынша әдістемелік кеңес отырысы
- пән бойынша ашық сабақтар, сыныптан тыс жұмыстар өткізу
- оқу-тәрбие әдістемесімен бірігіп психология, педагогика, мәселелері бойынша пікірталастар, баяндамалар, лекциялар
- пәндік және әдістемелік апталықтар өткізу
- өзара сабаққа қатысу
-сабақ беру сапасын бақылау
Әдістемелік бірлестік қызметінің негізгі бағыттары
- пән бойынша білім беру нәтижелерінін анализдеу
- оқу жоспарынығы вариативті бөлігін құрастыруға қатысу
- мектеп бойынша кіріктірілген бағдарламаларды жетілдіру және бекітуге ұсыну
- әдістемелік бірлестікте жинақталған педагогикалық озық тәжірибелер жайлы материалдар жариялау мәселесі
- мектеп әкімшілігі алдында әдістемелік бірлестікте белсенділік танытқан мұғалімдерді ынталандыру туралы сұрақ көтеру
- мұғалімдерге білім жетілдіру жолдарын ұсыну
- оқу-тәрбие үрдісінде қиындық туғызатын мәселелер бойынша мектеп директоры орынбасарларына жүгіну
- әдістемелік
бірлестіктен «Жыл мүғалімі», «Үздік сынып жетекші», «Үздік қазақ тілі
мен әдебиеті мұғалімі» сайыстарына мүғалімдер ұсыну
Диктанттың белгіленген нормасы төмендегідей
Сыныптар
| Сөздер саны | 1 тоқсан | 2 тоқсан
| 3 тоқсан | 4 тоқсан | Жылдық баға
| Тест (бақылау жұмысы) Б |
1-сынып | 15-20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2-сынып | 20-25 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 |
3-сынып | 30-35 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 | 2 |
4-сынып | 40-45 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 | 2 |
5-сынып | 50-55 | 5
| 5 | 5 | 5 | 1 | 4 |
6-сынып | 60-65 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 4 |
7-сынып | 70-75 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 4 |
8-сынып | 80-85 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 4 |
9-сынып | 90-95 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 4 |
10-сынып | 100-105 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 4 |
11-сынып | 105-110 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 | 4 |
Бағалау нормалары
«5» деген баға: ешбір қатесі болмаса немесе емле,тыныс белгілерінен бір-бірден қате жіберсе;
«4» деген баға: емле және тыныс белгілерінен екі-екіден қате жіберсе;
«3» деген баға: емле мен тыныс белгілерінен 4-5-тен қатесі болса немесе 3 емле, 6 тыныс белгі қатесі болса;
«2» деген баға: емле мен тыныс белгілерінің әрқайсысына 7-ден 10-ға дейін;